Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТ

1. Общи условия

•     Настоящите общи условия регламентират отношенията между “КОЛКО КУХНИ” ЕООД със седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. Овча купел 1, ул. Юрдан Иванов № 516, вх. Д, вписано в търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК 207135537 и Потребителите ползващи фирмения Сайт, намиращ се на www.kolko.eplace.bg.

•     Ползвайки този Сайт и съдържащата се в него информация, се приема, че потребителят е прочел, разбрал и се е съгласил с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД.

•     “КОЛКО КУХНИ” ЕООД си запазва правото да променя „Общите условия“ без предизвестие, като публикува новите „Общи условия“ на сайта си.

•     Договорът за продажба от разстояние между “КОЛКО КУХНИ” ЕООД и Потребителя се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД.

•     Чрез електронна поръчка от електронния магазин могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница на Потребителя.


2. Отговорност

•     “КОЛКО КУХНИ” ЕООД полага максимални усилия да предостави точна и актуална информация за дейността и предлаганите от компанията стоки на своя Сайт, но е възможно в тази информация да има пропуски или неточности. “КОЛКО КУХНИ” ЕООД не гарантира точността, верността или пълнотата на поместената на Сайта информация и не може да бъде отговорно за евентуални грешки или пропуски. “КОЛКО КУХНИ” ЕООД не носи отговорност за каквито и да е вреди и пропуснати ползи, претърпени в резултат от ползването на сайта на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД.

•     “КОЛКО КУХНИ” ЕООД не носи отговорност в случай, че закупената стока не може да бъде внесена в жилището на клиента по обичаен метод (през входната врата).


3. Регистрация

•     Сайтът може да бъде разглеждан от Потребителите, без за това да е необходима регистрация.


4. Цени

•     Всички представени в Сайта цени са в Български Лева с включен ДДС.

•     “КОЛКО КУХНИ” ЕООД си запазва правото без предупреждение да променя цените по всяко време. Представените в Сайта цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси, с изключение на цената за доставка, която се посочва допълнително в процеса на пазаруване. Потребителят се задължава да заплати обявената в момента на заявката цена.

•     Промоционалните цени на стоките са обозначени, като старата цена е задраскана, а новата цена е в червено.

•     В цената на изделието не е включен транспорт, качване на стоката до жилището и монтаж, освен когато това не е указано изрично. Това са услуги, които се заплащат допълнително по отделен ценоразпис.


5. Поръчки

•     Поръчки могат да правят само потребители, приели общите условия.

•     Наличните артикули могат да бъдат добавени в кошницата и заплатени с един от възможните начини на плащане.

•     При поръчка на неналична стока, служител на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД ще се свърже с Потребителя с информация за размера на аванса и на дата за доставка на стоката.

•     При Неналична стока Клиентът извършва авансово плащане в размер на 50% от стойността на договора, след уточнение със служител на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД.

•     Срокът на доставката започва да тече от дата на получаване на авансовото плащане.

•     При забава на плащането или при непълно плащане на остатъка от стойността, клиентът дължи неустойка в размер на 0,1% от стойността на неплатената сума за всеки просрочен ден, но общо не повече от 5% от неплатената сума. Ако забавата продължи 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок на договора, “КОЛКО КУХНИ” ЕООД има право да развали едностранно договора, задържайки като неустойка част от авансово платената от Клиента сума, равняваща се на 10% от стойността на договора.

•     Потребителят заплаща остатъка от стойността в тридневен срок от получаване на потвърждение по телефона или на посочения email за готовност за експедиция на стоката, но преди получаването й.

•     Краен срок за изпълнение на поръчката - 30 календарни дни от датата на авансовото плащане, с изключение на случаите, когато изрично е упомената различна дата на доставка (Под дата на доставка се разбира доставка до адрес на клиента).

•     При забава на изпълнението на поръчката по вина на Продавача, последният дължи неустойка в размер на 0,1% от стойността на авансово платената от Клиента сума за всеки просрочен ден, но общо не повече от 5% от авансово платената сума. Ако забавата продължи 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок на договора, Клиентът има право да развали едностранно договора, като “КОЛКО КУХНИ” ЕООД връща на клиента платената авансово сума и му заплаща неустойка в размер на 10% от стойността на договора.

 

6. Плащане


Потребителят може да заплати цената на поръчана от онлайн магазина стока като използва по свой избор един от следните способи:

•     Наложен платеж – При плащане чрез “наложен платеж”, Потребителят трябва да заплати дължимата сума на куриера при извършване на доставката. Потребителят получава при доставката от куриера документ, в който е описана поръчаната стока, дължимата сума, както и цената на доставката.

•     Банков превод - Банков превод може да бъде направен на:

КОЛКО КУХНИ ЕООД

IBAN: BG97UNCR70001525250186

УниКредит Булбанк АД


7. Доставка на поръчаните чрез електронния магазин стоки

•     Доставките се извършват на посочен в поръчката адрес.

•     Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва лично от „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД или от куриерска фирма "Еконт Експрес" ООД.

•     При доставката Получателят подписва приемо-предавателен протокол или товарителница, с което удостоверява приемането на доставената стока без забележки.

•     Получателят е длъжен да прегледа внимателно доставената стока в момента на получаването й.

•     При наличието на забележки и/или видими дефекти по доставената стока, същите следва да бъдат отразени в приемо-предавателния протокол или в товарителницата.

•     Сроковете за доставка на поръчани чрез електронния магазин стоки ще бъдат уточнени със служител на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД, който ще се свърже с всеки Потребител, направил поръчка.

•     При предаване на стоката, Потребителят или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на посочения за извършване на доставка адрес.

•     При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, след уговорена дата и час на доставка с Потребителя, не по вина на  “КОЛКО КУХНИ” ЕООД или куриера, лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който Получателят следва да се обади в срок от три работни дни, за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД или куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява. Това важи и за случаите, когато получателят неоснователно откаже да приеме дадена пратка.


8. Връщане на стока

•     На основание чл. 50, ал.1 ЗЗП Купувач, който има качеството на Потребител по смисъла на ЗЗП, в 14 дневен срок от доставката има право без да дължи обезщетение, неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока задължително при следните условия:

1.    Потребителят предварително писмено да информира „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД, на следния имейл адрес: kolkokuhni@gmail.com , че на основание чл. 50, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи:

a. Точен адрес в който ще върне стоката, или в който стоката ще бъде върната от куриер.  

b. Банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока.

2.    Стоката трябва да бъде върната в оригиналната, ненарушена опаковка.

3.    Стоката трябва да бъде върната с всички придружаващи я документи и окомплектовки, в добър търговски вид.

4.    Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на Потребителя на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя.

5.    В случай, че последният се възползва от правото си по чл. 50, ал.1 ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по – горе условия, „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД се задължава да му възстанови заплатената сума по банков път до 14 дни /считано от дата на която потребителя е упражнил правото си на отказ/, на посочената банкова сметка.


Условията за връщане на стока описани в т. 8 важат за Потребители, закупили стоки на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД от електронния магазин на фирмата. Клиенти закупили стоки от другите магазини на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД не могат да се възползват от тези условия за връщане на стока.

 

9. Гаранционни условия и Рекламации

•     Рекламации за несъответствие се правят в установените от закона срокове.

•     „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД гарантира, че всички продукти са фабрично нови, неупотребявани и запечатани от производителя, освен в случаите, в които противното изрично е упоменато при представянето на стоката в Сайта.

•     При получаването на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, стоката се смята за одобрена, като Потребителят губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Рекламации се подават на електронният адрес kolkokuhni@gmail.com.

•     При наличие на явни или скрити недостатъци на стоката Клиентът може да упражни правата си по закон. Констатирането на тези недостатъци се извършва с протокол.

•     Гаранцията за мебели, закупени в разглобен вид, важи само ако са монтирани от монтажна група на  „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД. Когато монтажът не е извършен от такава монтажна група,  „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД поема гаранция само при доказан производствен дефект.

•     Гаранцията влиза в сила от датата на предаване на стоката.

•     Рекламации относно качеството се правят в едномесечен срок от получаване на стоката.

•     Ако недостатъците са били известни на Потребителя при извършване на покупката или при приемане на стоката и той не е възразил за тях, „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД не отговаря за тези недостатъци.

•     Гаранцията е валидна само и единствено срещу предоставяне на оригинален документ, придружаващи закупеното от Потребителя изделие, издадени от „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД.

•     При предявяване на рекламация следва Потребителят да се обърне първо към „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД.

•     При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, Потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай Потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

•     Смята се, че даден начин за обезщетяване на Потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД, които в сравнение с другия начин на обезщетяване се неразумни, като се вземат предвид:

•     Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД е длъжно да я приведе в съответствие с договора за продажба, като привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Потребителя. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за Потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства. Срокът на гаранцията спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД и Потребителя за решаване на спора.

•     След изтичане на едномесечния срок и когато Потребителят не е удовлетворен от решението на рекламацията, той има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока.

•     Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от Потребителя, а също и ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

•     Гаранцията не влиза в сила при:

 - неправилен монтаж, ремонт, преработване или подмяна на изделието или части от него, извършени от крайния Потребител.
- повреди, предизвикани от неправилно преместване / следи от удари / или неправилна експлоатация.
- увреждане от влага, химически препарати и отоплителни уреди.
- неправилно почистване, съхранение, неизползване по предназначение и не спазване на специфичните условия на изделието.

•     След разопаковане на изделието задължително изхвърлете защитната опаковка на специално обособените за тази цел места според вида на опаковката.

10. Защита на личните данни

•    Защитата на личните данни на потребителя през целия процес на обработка им, както сигурността и защитата на личния му живот, на всички лични данни и сведения, е важен въпрос за нас. Ние обработваме личните данни поверително и в съответствие със законовите разпоредби на национално и европейско ниво.


•     Потребителят дава своето изрично и свободно съгласие „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД да събира, обработва и съхранява личните му данни, за целите на обработката, включително за целите на подобряване на качеството на услугите на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД, съгласно Политиките за поверителност .

•    „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД се задължава да събира, обработва и съхранява предоставените лични данни, съгласно правомощията му като администратор на лични данни, при спазване разпоредбите на ЗЗЛД, както и в съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕО) № 2016/679 на ЕП и на Съвета от 26 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни – ОРЗЛД (GDPR – General Data Protection Regulation).


•    „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД е предоставило на потребителя информацията по член 13 и член 14 от GDPR, съгласно която се дават необходимите сведения за основанията, начините и процесите по обработка на лични данни на потребителя от „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД.

•    При поръчка от сайта, потребителят се съгласява с общите условия задължително.


11. Авторско право

•     Дизайнът, структурата и съдържанието на тази Интернет страница са предмет на авторско право и се защитават от закона. Изключителното им право на ползване принадлежи на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД. Потребителите могат да отпечатват отделни страници, изображения и лога от сайта, само при изричното съгласие на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД за това.

 

12. Политика на “КОЛКО КУХНИ” ЕООД за използването на „бисквитки“(cookies)

•     „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД се стреми да предостави на клиентите си възможно най-доброто обслужване. Като част от тази дългосрочна стратегия, искаме да ви информираме, че сайтът на „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД използва „бисквитки“, съобразени с изискванията на Google, за да подобри общата функционалност на сайта и качеството на рекламните оферти, които получавате. С използването на сайта Потребителят се съгласява с получаването на „бисквитки“.

Повече информация за бисквитките на нашата страница може да получите ТУК

 

13. Други

•     „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД не носи отговорност за съдържанието и безопасността на сайтове, към които препращат линкове публикувани на настоящият Сайт.

•     „КОЛКО КУХНИ“ ЕООД не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни непълни или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен или неточен адрес.

•     За неуредените в настоящите Общи условия въпроси, се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство. Всички спорове по тълкуването и изпълнението на настоящите общи условия и по тълкуването и изпълнението на договорите за продажба от разстояние на поръчани от електронния магазин стоки ще бъдат решавани със споразумение, в случай на не постигане на такова спорът ще бъде отнасян за разрешаване до компетентния съд в гр. София, а именно – Софийски районен съд или Софийски градски съд.